U sklopu 13. MFF : “Globalna silikonizacija” – izložba slika Tomislava Zovke

U sklopu 13. MFF : “Globalna silikonizacija” – izložba slika Tomislava Zovke

U sklopu 13. MFF : “Globalna silikonizacija” – izložba slika Tomislava Zovke

0

tomislav_zovko_globalna_silikonizacijaŠiroki Brijeg – Prvi dan ovogodišnjeg Mediteran Film Festivala, pored zanimljivih filmskih projekcija, obilježit će i otvaranje izložbe slika širokobriježanina Tomislava Zovke. Izložba nosi naziv "Globalna silikonizacija" i to je prvo samostalno predstavljanje ovog mladog umjetnika koji je diplomirao slikarstvo na Akademiji u Širokom Brijegu, zasad poznatijeg po angažmanu u bendu Berette.

– O čemu se radi?



Što se tiče same izložbe, kao mladi slikar na početku karijere,
imam potrebu prezentirati i podjeliti s ljudima svoje slike, a one u
biti predstavljaju moje viđenje današnje globalne situacije. Tu prije
svega mislim na problem egzistencije kako materijalne tako i duhovne.
Slike su u biti apstraktne i ne baš jednostavne za interpretirati.

– Što označava "Globalna silikonizacija"?
Silikonizacija
kao termin u mom slučaju oznčava sve ono umjetno, sve ono neprirodno u
današnjem svijetu što udaljava čovjeka samog od sebe i od istinskih
vrijednosti na koje zaboravljamo i koje ostaju zanemarene i sputane u
okvirima tehnologijskih dostignuća i prebrzog ritma života.Ukratko
toliko o tome, a više informacija i pojašnjenja ćete moći pročitati u
predgovoru u katalogu s izložbe.

– Odkud ideja za postav izložbe u sklopu Festivala?
Ideja
za postav izložbe u sklopu festivala je došla sasvim slučajno.
Razmišljajući gdje bi priredio prvu izložbu došao sam na tu ideju
prvenstveno zbog publike koja tu dolazi, smatrajući da je podobna da
prihvati i djela likovne umjetnosti a za koje je sve teže naći
kvalitetnu publiku. Osim toga u pauzama između filmova mogu ubiti
vrijeme 🙂

– Jel radovi nose neku poveznicu s filmom?
Radovi
nisu izravno povezani s filmom, al smatram da su te dvije umjetnosti
jako povezane i slične. Svaka slika je jedan kadar, samo zaustavljen u
vremenu, za razliku od kadrova filma koji su u pokretu i mjenjaju se.
Dakle svaki slikarski ciklus je u biti dokumentarac o samom autoru, samo
zaustavljen u određenim kadrovima u određenim trenutcima.